reklama

Falošný islam

Ak poviete moslimovi, že by ste chceli vedieť viac o jeho náboženstve, dostane sa vám zapálených traktátov aká je to dokonalá viera. Náprava všetkých doterajších náboženstiev, dokonalosť sama. Ak vás lapia, začnete sa o islame učiť. V malých krúžkoch, z letáčikov a časopisov, ktoré vám dajú. Každé obvinenie islamu z nehumánnosti, nelogickosti či démonickosti vyvrátia krásnymi citátmi ich Proroka. Všetko by to bolo pekné, keby neboli falošné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Niektorí vás budú klamať, lebo robia Taquiyah (povolená lož pre vyššie dobro), ale väčšina Moslimov jednoducho sama nepozná písomnosti svojho náboženstva (ako väčšina kresťanov) a budú vám rozprávať rozkošné falošné príbehy len kvôli vlastnej nevedomosti.

Islamský šejk Suhayb Hasan Hafidhullaah detailne vysvetľuje vedu o hadísoch a prorokovej súre na stránke http://www.sunnahonline.com/ilm/sunnah/0008.htm . Zároveň predkladá zoznam vymyslených alebo veľmi pochybných hadísov (nižšie na stránke). Keď som si ich čítala, vybavili sa mi tie krásne letáčiky. Hrubým písmom sú vyznačené tie, s ktorými som sa stretla najčastejšie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

1) Súra al-Ikhlas je rovná jednej tretine celého Koránu.

2) Hadís o 99-tich menách Aláha.

3) Aláh hovorí : Bol som skrytý poklad a želal som si byť objavený, preto som stvoril stvorenie (ľudstvo), potom som sa im nechal poznať a oni ma spoznali.

4) Alah hovorí : « Keby nie kvôli tebe (ó Mohamed), nestvoril by som vesmír.

5) Keď Aláh dokončil stvorenie, On napísal do knihy (ktorá je) s ním, nad jeho Trónom, « Skutočne, Moje Milosrdenstvo preváži Môj Hnev.»

6) Aláh hovorí : Ani Moje nebo ani Moja zem Ma nemôže obsiahnuť, jedine srdce Môjho veriaceho otroka Ma môže obsiahnuť.

7) „Ten kto pozná sám seba, pozná svojho Pána.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

8) „Kde je Aláh?“

9) „Láska k vlasti je časťou viery.“

10) „Nechal som medzi vami dve veci, ku ktorým ak priľnete, nikdy nevyjdete zo správnej cesty: Aláhovu Knihu, a moju Sunnu (Tradíciu).“

11) „Nechal som medzi vami to k čomu ak priľnete, nikdy nevyjdete zo správnej cesty: Aláhovu Knihu, a moju Rodinu, členov môjho Rodu.“

12) Hadís dávajúci desiatim Spoločníkom, po mene, dobré zvesti Raja.

13) „Ak by odvážili iman (vieru) Abú Bakra a iman (vieru) všetkých ľudí spolu, tá prvá by prevážila druhú.“

14) „Ja som Mesto Poznania a Ali je jeho brána.“

15) „Moji spoločníci sú ako hviezdy: ktoréhokoľvek z nich budete nasledovať, budete usmernení.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

16) „Rozmanitosť mojej Ummy je požehnaním.“

17) „Moja Ummah bude rozdelená na 73 siekt: 72 bude v Ohni, a jedna v Záhrade.“

18) Hadísy predpovedajúce príchod Mahdiho, Dadžála (Antikrist) a návratu Ježiša Krista, syna Márie.

19) Opis trestu alebo blaha v hrobke, pre hriešnych ľudí a pobožných ľudí, podľa zásluh.

20) Intervencia Proroka (za veriacich), a uvidenie Aláha (veriacimi) v Súdny deň.

21) „Raj leží pri nohách matiek.“

22) „Raj leží v tieni mečov.“

23) „Vzdelávať sa je povinnosťou každého Moslima (muža či ženy).“

25) Tuš vzdelanca je svätejší ako krv martýra.

26) „Zanechali sme malý Džihád (mečom) kvôli veľkému Džihádu (boj s diablom v srdci).“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Často som sa stretávala aj s nasledujúcimi dvoma príbehmi:

K Prorokovi prišla matka so synom a žiadala ho o pomoc: „Môj syn je hrozne nenásytný, stále je hrozne veľa fíg.“ Prorok jej odpovedal: „Vráť sa s nim ku mne zajtra.“ Keď sa žena vrátila na druhý deň, Prorok dohovoril jej maškrtnému synovi. Žena sa pýta: „Prečo si mu nedohovoril už včera, ó Mohamed?“ Odpovedal: „Lebo včera som ja sám jedol figy. Nemôžem zakazovať to, čo sám robím.“

Príbeh rozkošný, ale vymyslený. Nenachádza sa v žiadnom z oficiálnych islamských zdrojov. Ako vám ukážem neskôr, Prorok robieval veľmi často práve to, čo iným zakazoval. Pozrime sa na druhý:

Prorok mal suseda žida. Ten Proroka nenávidel a pred jeho dom mu sypal svoje smeti. Prorok to zakaždým upratal a šiel si po svojom. Jedného dňa Prorok pred dverami smeti nenašiel. To sa opakovalo druhý aj tretí deň. Mohamed sa začal báť o svojho suseda, tak ho navštívil. Našiel ho chorého. Keď Žid uvidel, ako si o ňho robí starosti ten, ktorému robil prieky, na mieste prijal islam.

Druhý príbeh je nereálny, keďže Mohamed nemohol mať židovského suseda. Židia sa moslimov báli, žili vo vzdialených štvrtiach mesta. A pravé hadísy dokazujú úplne iný vzťah Proroka k židom, a ku každému kto by prejavil odpor:

Vražda Asmy, poetky ktorá recitovala posmešné básničky o Mohamedovi: Ibn Ishaq, pp. 675-76 / 995-96. Mohamedov dobrovoľník ju prepichol v noci, keď spala v jednej miestnosti obkolesená svojimi piatimi deťmi, s najmenším dieťatkom na prsníku.

Vyvraždenie mužov rodu Ibn Abulhuqayq, lebo pred prorokom ukrili nejaké šperky. Ich deti a ženy nechal pracovať na ich poliach kde žili pôvodne, za svoje životy Mohamedovi odvádzali polovicu úrody : Abu Dawud (Book #19, Hadith #3000)

Iný príklad Prorokovej otázky: Kto zabije Ka’b b Ashraf? : Muslim (Book #019, Hadith #4436)

Celkom ako Krstný otec.

Aisha Moková

Aisha Moková

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nepociťujem nenávisť voči moslimom, nemám prečo byť voči nim zatrpknutá. Keď ma niekto sklamal, či bol moslim, kresťan, ateista, atď je pre mňa irelevantné. Jednoducho viac nedôverujem tomu konkrétnemu človeku. Zoznam autorových rubrík:  Islamské právoIslam a vedaKoránSunnaIslam a ženaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu