reklama

Malý nenávistný blog

Po x-tý raz sa mi dostalo pokarhania... Prečo píšem blogy plné nenávisti... Je mi z toho smutno a beriem si to k srdcu... Na druhej strane je to naozaj fascinujúce. Neviem, čo cítim viac - zvláštne rozpaky alebo hrdosť na náš malinký národ, kde každý druhý čitateľ SME je expertom na psychoanalýzu. Z pár riadkov blogu dokážu vyvodiť kompletnú diagnózu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

"Musela si prežiť hrozné nešťastie, pravdepodobne zlý vzťah s moslimom, keď takto píšeš..."

"Prežila si asi hrozné sklamanie z islamu." (tu sa náhodou aj trafili)

"Máš čudnú potrebu vybíjať si a rozosievať nenávisť na iných..."

"Toto nie je objektívna kritika, to je nenávistný blog, ktorý robí z jedného náboženstva hotové zverstvo."

"Burcuješ prízemných ľudí k nenávisti."

...

Drahí psychoanalytici,

neviem ako vám mám dokázať, že som šťastný človek. Môžem to len písať a písať a písať dookola, a vy mi možno uveríte a možno nie. Tak ešte raz, som šťastný človek. Nepociťujem strádanie v žiadnej oblasti môjho života. Som zdravá, milujem a cítim sa milovaná, aj tých peňazí je akurát (do Benátok si odskočiť nemôžem kedy by sa mi zachcelo, ale nehladujem ani v obtrhaných handrách nechodím). Nepostihla ma žiadna tragédia, ani moju rodinu, ani mojich priateľov. Netrpela som v dôsledku žiadnej prírodnej katastrofy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som psychicky vyrovnaná, viem čo od svojho života čakám a pracujem na tom. Neprechovávam negatívne pocity voči nikomu, ani voči moslimom. Väščina, s ktorými som mala tú česť sú dobrí ľudia (a zlí veriaci, nikdy sa voči mne nesprávali "tvrdo" ako Korán káže), ani muche by neublížili. Diskutovať o veciach viery sa s nimi nedá, ale na tom priateľstvo predsa nestojí ("ak chceš aby sme ostali kamarátky, o mojej viere sa s tebou viac baviť nebudem"). Skôr mi je ich ľúto. Je nepríjemné, ak je človek oklamaný, ale ak klame sám seba a živí plané ilúzie, je to tragédia.

Mali by sme si uvedomiť, že človek si nevyberá, kam a komu sa narodí a akú výchovu dostane. Som presvedčená, že každá ľudská bytosť v sebe skrýva obrovský potenciál - a jeho výchova ho buť rozvíja, ignoruje, alebo potlačí. Ľudstvo by malo pracovať na správnej výchove budúcich generácii. Učiť ich rešpektu, ale aj nezávislému mysleniu. Učiť ich vážiť si život, svoj, životy iných a život všeobecne. Je mi ľúto, ale ak nejaká ideológia tvrdí, že človek ktorý neverí v jej nadprirodzenú bytosť nemá žiadnu cenu, nenávidím tú ideológiu, neprestanem ju kritizovať kým dýcham. Vlastne mi to ľúto nie je.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Drahí psychoanalytici... veľmi si cením vaše obavy o moju osobu, ale už mi konečne verte, že sú zbytočné.

PS: Je vážne sranda, keď moslimovia niekoho obviňujú z netolerancie, xenofóbie a najväčšia perla je islamofóbia. Ak sa tu zamotá nejaký moslim... mohli by ste nám pripomenúť, čo o neveriacich hovoria vaše posvätné texty?

Aisha Moková

Aisha Moková

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nepociťujem nenávisť voči moslimom, nemám prečo byť voči nim zatrpknutá. Keď ma niekto sklamal, či bol moslim, kresťan, ateista, atď je pre mňa irelevantné. Jednoducho viac nedôverujem tomu konkrétnemu človeku. Zoznam autorových rubrík:  Islamské právoIslam a vedaKoránSunnaIslam a ženaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu